fjärde januari

det var meningen att jag skulle kliva upp, eller åtminstånne vakna kl 10 imorse. jag tänkte ligga och titta på tv en stund innan jag måsta kliva upp och göra iordning mig innan joakim kom och hämta mig men han ringde och väckte mig kl 12. så det blev lite bråttom. till slut så kom vi iväg till stan. där köpte jag en ny telefon (jocke köpte också en ny) och en srkivare (äntligen!), jag har velat haft en sån länge nu och äntligen så har jag en.
vi träffade madde, richard och saga på stan så vi åkte på donken och åt tillsammans med dom. efter ett tag åkte vi hem till mig och installera skrivaren och håll på med telefonerna lite.
senare på kvällen åkte vi hem till harmånger, tittade på film med marlene och sov.
- 10 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0