femte januari

klockan stog på 10.00 idag. jag klev upp, klädde på mig och väckte jocke sen gick vi upp och åt lite frukost sen skjutsade jocke mig först till pappas jobb för att hämta pengar sen till frissan. han satt även och väntade medans jag klippte mig. jag tycker att håret blev jättekort, även fast jag bara klippte topparna. jag klippte även lugg. otäckt men sant. sen for vi på banken sen vidare hem och åt mer frukost (: sen satt vi bara och väntade på pappa. vi åkte hem honom hem till stocka. eller det var jag som körde (: sen vi kom hit har vi bara tittat på tv, suttit här vid datorn, ätit & spelat kort med mamma & pappa.

just nu sitter jag med färg i håret. det kanske kommer upp en bild senare på hur det blev med hårfärgen och klippningen.
om drygt en ända vecka börjar skolan igen tråkigt nog. då går man i skolan i typ 2 veckor? sen har vi hela 6 veckors praktik. jag tycker det låter för mycket! vi måste även jobba kvällstid och helger. usch!
- 9 dagar kvar.



en bild på min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0