f r e d a g

jag vaknade halv 1 idag av att mamma kom och väckte mig. (ja, jag var hemma från skolan.) då klev jag upp, klädde på mig och körde till farmor och farfar (deras bil är sönder) för att hämta dom sen åkte vi till harmånger och handlade mat. när jag kom hem var joakim här. sen jag kom hem har vi bara ätit & spelat kort.

joakim åkte hem för ett tag sen för att duscha och hämta bilen. under tiden har jag gjort mig i ordning för kvällen. ikväll blir det fest i gnarp. hoppas det är kul! jag är klar och joakim är på väg hit igen. så vi åker nog snart. viktor & hulin ska också med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man gå på fest när man varit hemma?

Kram Jana.

2010-01-22 @ 21:16:47
Postat av: linda runnfors

japp =)

2010-01-23 @ 23:13:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0