elfte januari

jag har sovit jättedåligt inatt. jag vaknade till och med före klockan skulle ringa och före pappa skulle väcka mig.. jag var klar tidigt iaf så jag satt och väntade på elin som skulle hämta mig så jag slapp gå hela vägen ner till bussen i denna kyla. tack för det!
när jag kom till skolan åt jag frukost sen hade vi matte, engelska och svenska sen gick jag iväg till bussen och åkte ner till sjukhuset och hälsade på mamma. hon mådde bra (: och hon får äntligen komma hem! så imorgon när jag kommer hem från skolan så är hon hemma, lovely!

m i n  ä l s k a d e  m a m m a, m a r i a  r u n n f o r s ♥

efter att jag hade varit på sjukhuset hos mamma så gick jag ner på stan, träffade simone och gick till bussen. usch vad jag hatar att åka buss! det tar ju en evighet att komma hem. iaf, när vi kom hem så åt vi toast och drack oboy sen har vi bara legat i sängen, pratat och tittat på tv.
nu tänkte vå gå ner och kika om det finns något att äta, jag är sugen på något och efter det lägger vi oss i sängen och tittar på film.
- ynka 3 små dagar kvar.


simöne & jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0