andra januari

jag var vaken alldeles för länge inatt. jag låg vaken och tittade på en film medans joakim sov. jag somnade vid 5 nångång. så vi klev inte upp för ens 1-2 nångång idag.
då klev jag upp, åt frukost och klädde på mig sen for vi till harmånger för att handla lite och hämta skridskor & chrille. grabbarna walther hade fått för sig tt dom skulle åka skridskor i denna kyla. jag stog ut i 5 minuter på isen sen gick jag och bytte om. jag har inte åkt på flera år och jag tycker inte att det är så roligt heller. jag har dessutom inga egna skridskor så jag fick låna chrilles 42or (med sockar i). arnström och polsk åkte dom också.
efter ett tag åkte vi hem och åt sen ville jocke åka mer och det fick han göra, men utan mig! istället åkte jag och pappa till min farbror i ström och skrev ut en bild som jag ska skicka till HT.
efter drygt två timmar kom jocke med sig och hade även lillebror med sig. då packade vi lite sen for vi till harmånger och tittade på 'en förtrollad romans' som gick på tvn.
nu ligger baby i sängen och läser (han är väldigt inne i boken och säger att den är jättebra och jag hoppas att filmen är minst lika bra. boken heter snabba cash) medans jag sitter här ock skriver.
det var meningen att vi skulle hämta tjompe i gnarp inatt nångång men det blev ändrat så vi ska inte det. skönt tycker jag!

imorgon kommer arnström hit och ska hjälpa jocke med bilen. den ska besiktas på måndag så då passar jag på att ta ett varv på stan för att kika om jag hittar lite mer kläder på gina. jag har ju 202 kr kvar på presentkortet. jag har ju även mitt presentkort på hollywood kvar, fast jag hittar aldrig nå kläder där men ska försöka! jag kikar nog in på HT och lämnar kortet också.
- 12 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0