10 months ♥

idag har jag & joakim varit tillsammans i 10 månader. och det firas med tacos till middag och nu till kvällen blir det tv/film med chips, dipp & cola. ♥


festen igår var inte alls nå kul. det ända som var kul var att simone, lina & rebecca kom! ♥ men sen spårade det ur och polisen kom och körde ut oss. vid 1tiden åkte vi mot stan. var där och snurrade ett tag sen åkte vi till stocka för att släppa av viktor & hulin sen for vi hem till harmånger och sov. vi halv 5 åkte vi till stocka och gjorde tacos.

nu till veckan börjar ju som som sagt praktiken som håller på i heeela 6 jäkla veckor. åh jädrans om jag får sånt dåligt schema så att jag jobbar när simone är ledig och tvärtom. blir det så kommer jag inte kunna träffa henne på 6 veckor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0