väntar på bingolotto

nu har vi firat pappa klart. han fyllde ju 65 igår. tobbe, dennis och göran åkte väl för ungeför 1 timme sedan. i samma veva som dom skulle åka så tänkte jag åka ner på kiosken men min bil vägrade starta. den hade kälat fast så göran skjutsade mig. när jag kom hem igen så satte jag bilen på laddning i hopp om att den startar imorgon när jag ska till joakim.

jag lyckades fånga en fin min på göran.



nu sitter jag bara och väntar
på att bingolotto ska börja. mamma hade glömt bingolotterna i hennes väska och hon jobbar & kommer hem kl 8. så jag tror inte att jag hinner med första bingon. men jag tänkte skriva ner siffrorna och fylla i dom när mamma kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0