shopping

trots ovädret imorse så åkte vi in till stan på rean. det var lite svårt att ta sig till stan. vi åkte förbi via istället för att åka e4an. men vid bron mellan sjöarna och ström gick det inte att åka så vi fick vända och åka förbi stocka. jag köpte en kofta, en tröja, benvärmare och ett linne. jocke köpte ett par jeans och skor.
jag älskar att shoppa!



på vägen hem tog vi e4an men
det var inte så smart. vi blev ståendes i 30 minuter. (jag knäppte lite bilder på kön men dom är på telefon och jag har ingen sladd till den hos jocke.) bakom oss hade vi några stockholmare så klev ur bilen, hade snöbollskrig och drack öl.
väl framme i harmånger köpte vi lite gotta på ica sen åkte vi hem. nu spelar jocke cs medans jag skriver här. om en stund ska vi åka ner till pizzan och ta med oss pizza hem och äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0