telefonen på blocket



jag la nyss in min xperia på blocket. köp den gärna!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Bara ett tips.

Tror det är större chans för dig att få telefonen såld om du la ut en bild på din telefon, och inte fabriksbilderna på den.

Detta för att många har svårt att lita på elhandel nu för tiden och kan känna sig osäkra då dom inte får se vad det är dom köper, innan dom köper den.

Jag säger, byt bild, ta egna kort på den och ta bort det där om "jag tror även den har minneskort", får dig att låta som en oseriös säljare. Ta reda på om den har ett minneskort.

2010-12-16 @ 18:05:53
Postat av: Lina

*e-handel (Internet köp) skulle det vara. :)

2010-12-16 @ 18:07:31
Postat av: jana

Jag skulle vilja ha en sån fast med tangentbord!

2010-12-17 @ 07:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0