snö snö snö

jag känner att jag vill göra lite nytta bara för att jag har så tråkigt. men inte blir det roligare bara för det. kanske lägger mig i sängen och sätter på tvn istället. låter skönare!
jag är iaf hemma i stocka nu. jag kom hem för en liten stund sedan. jocke åkte iväg och jobbade imorse så jag spelade lite sims när jag vaknade sen åkte jag hem. han kommer förmodligen hit när han slutar :)

snö, snö, snö snö, snö, snö...
räcker det inte snart? det är ju fan halva mig med snö ute. när jag kom ner till moränga där jag bor och skulle precis köra upp på gården så såg man ingenting. kanterna var så höga. nu vill jag ha sommar!


jag orkar inte knäppa nå kort på¨snön så ni får nöja er med en bild på min söta katt Dino :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0