shopping med en efterlängtad vän

imorse när jag vaknade hos joakim så åkte jag först till ström för att hämta min efterlängtade vän linn och sedan hem till mig för att byta om och äta frukost. vid 11 tiden åkte vi in till stan för att shoppa lite. när hon åkte till sin pojkvän så kom jocke in till stan. först så åt vi pizza, gick några ärenden och sen träffade vi linnie en sväng innan vi åkte hem.
vad jag köpte idag får ni se imorgon, jag orkar inte knäppa kort på det nu.

en bild på mig & linn sen i somras.



kl 20 spelade vi bingolotto men varken jag, jocke eller pappa vann något. jag väntade på nr 36 och jocke på nr 38 också blev det nr 37 sen bingo.. så typiskt!
nu sitter jocke och viktor nere och tittar på hockey så jag passade på att springa upp å skriva lite här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0