shopping i sundsvall

imorse ringde väckarklockan kl 09.00. då var det bara att stiga upp, klä på sig och äta frukost för att åka iväg till sundsvall och handla julklappar. jag fick med mig NÄSTAN allt hem. en till julklapp till mamma & pappa, en till jocke och lite mer till maja saknas. sen är allt klart. eller, jag måste hitta något åt pappa också, han fyller år snart.

vi hade tänkt käka på ikea men det var så otroligt med folk så vi åkte in till stan (sundsvall) och åt på en romantisk restaurang istället. supergott!
när vi kom hem åt vi glass med grädde och frukt och efter det slog vi in julklappar. ikväll ska vi bara lata oss framför tv. är helt slut i kroppen. även att jag ramlade TRE gånger. första gången mitt på parkeringen och dom andra två när jag skulle öppna bildörren och kliva ut. hahah! det gjorde så jävla ont! alltså, jag hävde ut ena foten på marken också fastnade jag med andra foten i en sladd så jag ramlade ut och slog upp dörren på en annan bil så att det blev en stor repa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0