oerhört trött

idag är jag oerhört trött. mamma väckte mig lite innan 8 för att jag skulle skjutsa henne till bussen och när jag kom hem igen kunde jag inte smna om så ja tittade på film och åt frukost.
halv 11 somnade jag och sov till 12, men somnade om direkt och vaknade nyss. det är så skönt att kunna ligga i sängen utan att passa några tider.

men nu ska jag kliva upp och göra iordning mig lite för att åka och hälsa på farfar. pappa och farmor är där. efteråt ska vi på affären och köpa lite saker för att göra smörgåstårta när vi kommer hem. pappa fyller år imorgon!

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: det är vanliga riskakor, choklad och ricecrispies (stavning). de ena är med vanlig ljus choklad, de andra är samma med vit choklad och de tredje är ljus choklad med nötter :)

2010-12-21 @ 16:45:22
URL: http://otsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0