myser oss till kojs

jag och älsklingen har nyss kikat på sista avsnittet av morden i sandhamn. det var spännande men jag tyckte att skådisrna var lite b-aktiga.

nu ska vi klä av oss och mysa ner oss i sängen framför en film och sova.

imorgon är det dagen innan julafton. jag längtar faktiskt inte så mycket, men lite. jag tycket inte att julafton är nå speciell. det ända som är roligt är julklapparna. maten är inte så speciellt god.

min julafton kommer att se ut såhär:
först åker vi till moster för att äta gröt och mysa lite. när vi kommer hem så kommer farmor och jörgen, kanske mormor. då blir det julmat, lite mys och julklappsöppning. efter det åker jag till pojkvännen och fortsätter fira julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0