min julafton

julafton var inte riktigt som jag hade tänkt mig. jag hade ingen julkänsla alls så det kändes som en vanlig dag fast med julklappar. dagen började med att vbi åt gröt och öppnade julklappar hos moster i stan. jag hade kameran med men den blev inte så många bilder.


detta är ända bilden jag knäppte när vi var hos moster. på bilden ser ni sven, moster, mormor och kusin sara.

vid 2 åkte vi hem för att äta julmiddag med farmor och jörgen. (jag hade tagit fram kameran och lagt den vid bordet men jag glömde bort att ta bilder..) efter maten blev det julklappsönning eftersom jörgen skulle iväg och jobba. lite senare blev det ost, kex och vindruvor och efter det åkte jag till jockes mormor och morfar. när vi hade varit där ett tag så åkte vi hem till jocke och öpnnade våra julklappar. jag fick en jättefin kofta av honom :) och av mia & ulf fick jag en mugg, en ring och en namnskylt.

på kvällen tittade vi på svensson svensson, hälsoresan och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0