only four days left

idag är det 20 december, vilket betyder att det endast är 4 dagar kvar till julafton. gud vad tiden går fort.

igår när jag kom till jocke tittade vi på the day after tomorrow på 4an. jättebra film! fast jag har sett den förut som alla andra filmer.
imorse ställde jag kl på 10. och åkte hem för att äta frukost. nu sitter jag i älsklingens långkallingar och fryyyyser. snart ska jag göra lite julgodis. jag ska göra ischoklad och rischoklad. en del av rischokladen ska jag ta med mig till moster på julafton som en liten efterätt.

och vädret, det blir ju iaf inte bättre. det bara snöar och snöar. i dagens tidning stog det att det hade blivit nytt rekord på snö i hudiksvall. usch och fy å blä! efter nyår vill jag att allt bara ska försvinna! det är så kallt och blött.. jag hoppas att det är världens väder imorgonbitti så att jag blir hemma och slipper åka iväg kl 6 på morgonen..

idag när jag kom hem var det så mycket snö på gården så att jag fastnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0