juldagen

juldagen började med att jag klev upp vid 10, åt frukost och gjorde mig iordning. vid 12tiden kom ulfs barn och då åt vi gröt och hade trevligt. vid halv 3 åkte vi till min bror göran för att fira juldagen där. när vi kom dit fick vi en förrätt och sedan blev det en supergod middag! efter middagen öppnade vi julklappar, fikade och lite i snön.




när vi åkte därifrån så åkte vi först och tankade sen så åkte vi hem till mig och hämtade lite saker och nu är vi hos joakim. han sitter och spelar cs så jag passar på att skiva i bloggen.
jag hoppas att vi ska lägga oss i sängen, titta på en film och sova snart så vi orkar upp till rean imorgon! imorgon fyller mormor år så då ska jag dit och äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0