helg!

imorse kvlev jag upp kl 5 och det gick faktiskt jättebra. bättre än vad jag trodde. men trött, det var jag. det har gått bra att praktisera idag, det har varit mycket att göra. men det är bättre att det är mycket att göra än inget. har man ingenting att göra så går ju tiden såå sakta.

iaf så slutade jag vid 3, gick till bussen och när jag kom hem så åt jag sen åkte jag till harmånger för att hämta chrille och jocke å skjutsa dom till stocka till hockeyplanen där dom åkte skridskor. när jag hade lämnat dom så åkte jag hem, gjorde varm oboy, mackor och tog med lite kakor, åkte och hämtade viktor sen åkte vi och gav dom fika.

nu ligger jag och joakim i sängen och tittar på lyxfällan. jag fick helg idag men det blir nog en tidig kväll ändå. är supertrött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0