dan före doppardan

idag är den dan före doppardagen. och imorgon är det alltså julafton. det känns inget speciellt. jag har ingen julkänsla eller nått. lite tråkigt, menmen.

jag och joakim har legat i sängen halva dagen. eller, jag gick ner och åt frukost men sen gick jag upp och la mig igen. vi tittade på jennifers body. en skräckis, men jag tycker att den var bra!



för en halvtimme sedan skjutsade vi jocke till bussen. han skulle hem för att slå in dom sista julklapparna och klä granen. nu står maten på borden och om en liten stund kommer göran, tobbe och dennis för att fira pappa. ikväll ska jag spela bingolotto. hoppas det blir något denna gång nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0