andra advent

idag är det andra advent och bara 19 dagar kvar till jul.
detta påminner mig om att jag inte har köpt en ändå julklapp. jag måste åka till sundsvall någon dag och fixa dedär!



idag har jag inte gjort ett piss. jag åkte hem från jocke vid halv 2. när jag kom hem åt jag frukost, spelade masa kort med mamma och pappa sedan åt vi middag. efter maten åkte mamma och pappa till farmor, jag orkade inte följa med. jag har nyss tagit mig en varm dusch och nu ska jag lägga mig i sängen och slappa och hoppas på att bli trött. imorgon börjar jag kl 7, vilket betyder att jag måste kliva upp väldigt tidigt. men istället för buss så ska jag åka med elin som börjar samtidigt som mig imorgonbitti :)

 

jag har hittat en asgrym mössa i en låda. den är pappas så en typ sån här mössa önskar jag mig i julklapp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den såg varm ut:)

2010-12-05 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0