torsdag

igårkväll åkte vi in till stan för att sova i min brors lägenhet. vi skulle igentligen sova där bara för att vi skulle ut på bockarna men vi sket i det och köpte lite godis och tittade på en film istället. lennie och michael var även där och tittade med oss. idag var vi på stan ett tag och det ända jag lyckades a med mig hem var ett pennfack (till skolskåpet, alla pennor försvinner), linjal, schampoo, balsam och duschtvål.




när vi kom hem åt vi middag sen cyklade vi ner till kiosken, drack kaffe och pratade med arnström och viktor. efter ett tag cyklade vi hem till mig. viktor och arnström följde även med. vi spelade kubb, massa annat spel och kort. nu ligger jag & joakim i sängen och tittar på tv, ska snart sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0