tisdag

vilket jävla väder! det blåser och regnet bara öser ner. en sån här dag vill bara ligga i sängen och titta på tv, eller hur? så jag tänkte slå på tv nyss men inget hände. tvjäven funkar inte!! undra om det är vädret som orsaker det? fast tv som vi har nere funkar.. gud så less jag blir. jag vill ju ligga i min säng och titta på tv, inte i soffan..


hur som helst. jag började halv 10 idag. då satt vi och prata om massa onödiga saker sen fick vi lunch halv 11 ungefär. kl 1 skulle vi lyssna på en kille i aulan som är cpskadad men jag och jocke tog 12.15 bussen hem till honom. jag hade ingen lust att sitta och vänta i 2½ timme för att lyssna på dedär.

imorgon ska hela op-programmet åka till iggesund och leka lekar osv. hoppas det bara inte regnar! jag har varken regnkläder eller nå gummistövlar. inte för att jag skulle sätta på mig regnkläder men ändå. en vattentät jacka skulle ha varit bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0