söndag

väldigt dålig uppdatering nu för tin. den kommande veckan kommer jag troligen vara ganska så upptagen men jag lovar att göra så gott jag kan.

lyskvällen igår började ju med att vi åkte till min brors stuga vid havet och åt grillat. efter maten åkte vi båt ut till en ö och tände massa marschaller. vi hann aldrig se hur det såg ut för vi åkte iväg innan det blev mörkt. då åkte vi först hem för att hämta lite spel sen vidare till bersjö för att vara med erik och antonia. vi spelade spel, drack cider, åt massa gotta och tittade på film.

idag har jag och jocke åkt till uppsala fram och tillbaka och lämnat en cross åt en kille. vi åkte vid halv 2 och kom hem vid 8. det var otroligt mycket trafik på vägen dit. det tog en timme mindre att åka hem. när vi kom hem åt vi kvällsfika och tittade på filmen irene huss som går på 5an på söndagar. jag har nyss duschat och nu står jocke i duschen.


och som alltid när jag åker förbi tönnebro så stannar jag på frasses och köper tacochips med guacamole. så underbart gott!



Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack desamma :D

2010-08-31 @ 22:01:59
URL: http://thebestofmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0