fredagskväll

gud så varmt det är i huset. flyter bort snart tror ja.. och mia, jockes mamma, hon fryser? aja. jag brukar ofta frysa, men inte nu.

jag, elin, jocke och ulf har nyss suttit och spelat blokus. roligt spel :) när jag gick i skolan i harmånger, 7an till 9an, så brukade vi spela blokus på pysseldagarna och ibland på lektionerna och igår såg jag det på en affär så jag var tvungen att köpa det idag.

imorgon åker vi till jockes mormors stuga i ilsbo och grillar med familj och släkt. det kommer nog bli kul. hoppas det blir lite kubb och grejer också :)

jaja, jockes tangentbord är fuckt up så nu orkar jag inte skriva mer, ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0