beautiful blogger


jag fick detta av

 

liv.

När man får denna ska man kopiera av bilden och lägga den på sin blogg, länka till den bloggare som man fått awarden av, skriva 7 intressanta saker om sig själv och skicka vidare till 7 andra bloggare.
hur enkelt som helst, med andra ord!

1. jag är extremt envis och ger mig inte förens jag fått som jag vill.
2. jag älskar att knäppa kort, även att vara med på bild.
3. min linje är tråkig och jag skulle helst vilja gå foto/film och bli fotograf.
4. jag älskar mina katter hur mycket som helst.
5. jag hatar myror och andra småkryp.
6. helst skulle jag vilja flytta långt härifrån och börja ett nytt liv med nya människor.
7. akon är den bästa sångaren jag vet.


jag orkar inte länka några speciella som ska göra detta utan att dom som vill får göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0