trött tjej

godkväll alla bloggläsare.

jag har nyss lagt på i telefonen med joakim, sa godnatt åt honom
för jag ska tusan gå och lägga mig nu, och somna direkt!!!
jag är riktigt, riktigt, riktigt trött, måste börja lägga mig tidigare...
krypa ner i sängen och värma mig med kissen (:

packat väskan har jag också gjort, för jag följer med joakim hem efter
skolan imorgon, underbart! jag har ingen aning om vad vi ska göra men
det kommer troligen en kille och tittar på jockes bil, jag kommer
sakna volvon om han köper den :/ men som sagt, det blir nog
en snygg bil när jocke har fått ihop tillräckligt med pengar :D

på lördag sover vi troligen hos mig & på söndag ska vi
förhoppningsvis till sundsvall med mamma & jörgen.
måste inhandla lite saker. bla. skor, väska, jacka & lite kläder.
godnatt.



Kommentarer
Postat av: jana

Du får väl hjälpa honom med pengar till bilen , så som du åker med honom:)

Kramisar.

2009-09-25 @ 09:05:57
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0