tisdag 29/09-09

dagen började som vanligt med att åka till skolan. hade en väldigt lång lunch
så jag, idah & andrea tog bussen ner till donken, och gick tillbaka
till skolan. efter det hade vi OP och svenska.

joakim följde med mig hem och efter en liten stund så kom
viktor. då började jag med matliagningen, plättar med hjortronsylt! :D
mumma, vi skulle ha en tävling (vem som kunde äta mest plättar),
men ingen räknade. jocke & viktor krigade om den sista.
jocke råkade även hugga viktor med gaffen i hans hand.
efter det tittade vi på "Det". skitbra film!

klockan är 00.00 nu, och jag & joakim ligger i sängen och ska sova, viktor
åkte nyss hem. skola och fotografering imorgon.
godnatt & sov gott.



jag hatar clowner, fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0