tisdag, 22/09-09

som vanligt när jag är ledig och får sova länge så vaknar jag alltid
vid 9-10 tiden, vilket jag gjorde idag också. jag låg och drog mig lite
och pratade i telefonen med älsklingen innan jag gick ner och åt
frukost. och självklart så ska det regna och vara fult väder när jag äntligen
ville gå ut och göra lite saker. tusan, jag som  ville knäppa lite kort... 
så det blir väl att ligga i sängen och titta på disney chanel idag.
andra avenyn är också idag, älska serien. :D
vi får se om jag kan hålla mig tills ikväll med att titta på det ;)

imorgon ska jag & joakim fira ett halv år tillsammans.
blir mysig middag, levnade ljus och film som står på schemat.
jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0