tick tack, tick tack...

jaa, nu har klockan tickat på för mycket igen...
även fast man inte gör något speciellt på dagen får man alltid
saker att göra senare på kvällen så att det blir att man inte
somnar innan 12... jobbigt! jag har gått runt och runt för att prova kläder
inför imorgon, gör det varje dag, det måste vara bra och bekvämt.

aja, klockan är nu halv 12 och jag bara måste slita
mig ifrån datorn/tvn nu!! iaf så skulle Inger jobba imorgon,
så jag åker med henne till skolan imorgon. jag kommer lite för sent,
men jag tycker att det inte gör något ;) godnatt, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Du går in på youtube och väljer den videon du vill ha sen bredvid videon finns det en massa koder och texter. Och om du har youtube på svenska står det "bädda" och om du har på engelska står det " Embed" bredvid den texten är den är kod som oftast börjar "<object...." Den texten ska du kopiera. Och om du vill en annan färg på själva ramen runt om videon trycker du på det lilla kugghjulet längst till höger om den där koden så finns det olika färger osv.. efter du är klar med det så kopierar du den koden. Sen går du in på bloggen och gör ett nytt inlägg. Sen bredvid den där bilden på ett träd då man ska infoga en bild står det "HTML" tryck där,klistra in texten/koden sen trycker du på uppdatera..

Hoppas du förstog nått :) annars kan du gå in på designadinblogg.se (;

2009-09-23 @ 15:30:19
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0