skolfotografering 30/09-09

imorse vaknade jag upp brevid min älskling (♥) men han klev upp
tidigare än mig, han tog nämligen 7bussen, som han alltid måste göra :/
och jag tog 8bussen. hade OP hela dagen. när vi hade slutat så knäppte
vi skolfoto, det gick väl sådär... tog halv 4bussen hem.

när jag kom hem gjorde jag ingenting vilket är mycket skönt.
som vanligt så blev det datorn och tvn. efter ett tag, närmare bestämt
19.50 ungefär kom älsklingen och myste med mig i 1 timme! sen for
han hem igen, det tyckte jag var väldigt gulligt! synd att han inte
stannade bara :/ imorgon blir jag nog hemma, mår inte så bra.
fryser, yr osv. så vi får väl se hur det blir.


jag vill bli äldre, flytta hemifrån med joakim, förlova mig,
skaffa barn och ha en lägenhet att pyssla om.
men det är bara en dröm än så länge.

joakim walther, du är den ända för mig. du är det absolut bästa som hänt mig
och jag vill aldrig, aldrig, aldrig förlora dig. du betyder så otroligt
mycket för mig. jag älskar dig mest!





- OP09, ni är bäst.

jag & ida frågade om man fick knäppa kompiskort, men det fick man tyvärr inte...
så tur som var så hade ju jag min kamera med mig så han knäppte med min istället.



- jag & min ida, du är underbar vännen! ♥
som vanligt så ser jag mongo ut, ansiktet blir så runt...
men ida ser fin ut like allways!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får ju gärna komma hem till mig och "pyssla om" min lägenhet, dvs. diska, dammsuga, göra rent toa och dusch, byta sängkläder, tömma kattlådan m.m.

Haha! :)

Fin bild på er två! :)

2009-09-30 @ 23:25:41
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: idah

du blev visst fin gumman :D

noway!

älskar dig som fan hjärtat<333333333

2009-10-01 @ 11:24:48
Postat av: linda runnfors

sara- haha, njaa. det lät inte lika roligt som att pyssla om din lägenhet ;) tack så mycket =D



ida- vi blev fina tillsammans.

älskar dig! <3

2009-10-01 @ 13:45:07
Postat av: Cecilia

Hej kusin! Nu blir du förvånad, inte sant?! Jättekul att läsa din blogg, den är jättefin:-) Och du blev jättefin på kortet tillsammans med din kompis! Nu sak jag fortsätta läsa din blogg så jag kan hålla koll på dig:-) Du är ju min lillkusin, precis som jag brukar kalla Sara för:-) Lägenhet, förlovning och allt det där kommer för din del, förstår om du längtar men du har hela livet framför dig! Du hinner med allt det där ch lite till:-) Jättekul att höra att du är så KÄR:-) Kramar från storkusin!

2009-10-01 @ 16:43:46
URL: http://energicissi.blogg.se/
Postat av: linda runnfors

hej kusin! ja, lite så ;) tack så mycket (: haha, ja gör det du! ja, det är ju sant, men allt tar sån tid... fast det går ändå snabbt. kramar

2009-10-01 @ 16:57:36
URL: http://liindarunnfffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0