reklam

efter att ha legat ett tag i sängen framför disney chanel så gick jag
ut och rastade meopeden lite, jag hade glömt bort hur skönt det var
att köra moppe. iaf så tog jag kameran med och det blev lite bilder.
men jag har inte häft in dom på datorn än, så ni får inte se dom.

när jag kom hem så var farmor & farfar här, vi spelade bingo med
kortleken. efter att vi spelat ett tag så tog jag moppen ner till kiosken
och köpte fikabröd medans pappa gjorde kaffe.
jag fick ihop 40-50 kr ungefär.

nu ligger jag nyduschad i sängen och tittar på idol, men passar på att skriva
lite här medans det är reklam. håller tummarna på Eddie (y) imorgon är det skola,
men kortdag. slutar 13.40. mamma skulle ringa och höra med Inger
om hon jobbar imorgon, hoppas hoppas! för då åker jag med
henne till stan, så får jag sovmorgon (: annars får jag ta
bussen som vanligt...

farmor sa även att jag är fyrmänning med Bill Hugg i "andra avenyn" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0