onsdag 23/09-09

jag hade jättesvårt med att sova inatt, vaknade oavbrutet...
men äntligen så ringde klockan så jag kunde gå upp.
jag åkte med Inger till skolan & kom 15-20 minuter för sent, men det gör inte
så mycket. iaf så har vi bara haft OPämnen idag. jag, idah & sobhi skulle
redovisa men det gick inte så bra. sobhi sa att han fick hjärtinfarkt av
att redovisa och prata inför folk, så det blev bara massa skratt när vi
skulle redovisa ^^ iaf så tog jag, jocke & viktor bussen ner till öb och satt där
och väntade på bussen. när vi kom hem så åt vi, nu ligger vi bara i sängen
och slappar. snart blir det massa massa mys!

ett halv år, 6 månader, 183 dagar.
jag älskar dig joakim walter. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0