måndag 28/09-09

måndag, ny vecka. till och med vecka 40, gud så tiden går fort.
snart är det jul(afton) och efter det fyller jag 18 :D mycket att längta till nu.


nu ska jag verkligen försöka röra på mig mera och försöka sluta
med godisätandet. (det får vi nog se hur det går med det). men jag
vill iaf få bort lite och bli lite smalare men inte mycket.
idag har jag faktiskt gått ungefär 3,5 km. hade nämligen idrott på skolan och
vi gick runt lillfjärn som är 2 km också har jag ju 1 km till bussen på morgonen.

mer finns det inte att säga om dagen. blandade känslor.
arg, glad, ledsen, förbannad osv.
usch, jag hatar sånna dagar, måste verkligen försöka få det
att bli bättre för jag älskar dig sååååå.

imorgon efter skolan följer viktor & älsklingen med mig hem. vi ska ha en
filmkväll och titta på "Det" (skräckis). dessutom är det en clown med i den :/
usch, jag hatar clowner!!! men det går nog bra ändå, jag har bara
sett halva filmen än, och den verkar faktiskt bra.
jag ska även bjuda dom på middag. det är plättar som står på schemat ;)

jag vill även se "flickan som lekte med elden" och
"beck- i stormens öga". dom måset ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0