lördag 26/09-09

uppe med tuppen imorse, vid 10.00 ungefär...
jag vaknar alltid tidigt när jag inte behöver. låg iaf kvar en stund i sängen.
sen givk vi upp och åt lite frukost. nu sitter vi i sängen inne i chrilles rum,
jocke spelar tv-spel och jag sitter här och kikar lite. jag var nyss ute och
knäppte lite nya kort på jockes nya pärla. nu springer jocke upp och hämtar
telefonen åt mig så jag kan ringa mamma. vi ska skjutsa hem mamma till stocka.

jag har ingen aning om vad som händer idag/ikväll.
det blir antingen en åktur i ny-bilen eller en filmkväll som alla andra kvällar...

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: den var grym!

2009-09-27 @ 12:50:15
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0