heldag i sundsvall 27/09-09

jag börjar skriva om gårdagen...
igårkväll, vi hade inget att göra. igentligen skulle vi skjutsa runt på johnnie
och christian men dom ändrade sig så vi for hem till mig för att slå
på en film och sova men då ringde christian igen och ville att vi skulle
hämta andrea i vattrång och skjutsa henne till stocka men det var det värdelöst
så vi tog med henne och for först till gnarp en sväng sen vidare till stan.
vi kom hem vid 2tiden, och det var alldeles för sent igentligen eftersom att
vi skulle upp så pass tidigt. kvällen blev trevlig iaf.


tidigt imorse åkte jag, jocke & mamma till harmånger för att möta
maja & jörgen. sen for vi till sundsvall och shoppade (:
nå mer kan jag inte riktigt säga om dagen, jag hittade allt jag ville ha
förutom ett par jeans, jag provade hur många som helst
men hittade inga som satt bra... sååå typiskt!!!
jag köpte även en väggklocka, vägglampa & en papperskorg, men det får ni inge kort på ;)


nu är jag iaf hemma och har varit det ett tag. jocke åkte hem för
en stund sen. sen dess har jag fixat lite i rummet.
snart ska jag duscha sen krypa ner i sängen.
imorgon är det skola.



jacka- stadium 800 kr
sjal- stadium 149(?) kr



skor utan klack- din sko 499 kr


tröjja- carlings 99,50 kr


väska- åhlens 299 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0