då börjar jag om igen

ett stort tack till min söta julia som hjälpte mig med att sätta dit min design!
så tack min sköna (:

ja, dagen började med att jag klev upp vid 6tiden, gjorde mig iordning
och åkte till skolan. jag hade först bild sen tittade vi på någon jäkla superdålig
film, men jag gick därifrån efter ett tag. pallade inte med dedär.
så hade lunch i typ 2-3 timmar. sen lektion i 30-40 minuter,
sen rast till halv 3 då vi hade idrott. men jag orkade inte byta om så dom som
inte var ombytta skulle gå runt lillfjärn, men det vägrade jag. så jag
gick upp till vanja och titta på tv med henne & ida istället (:
jocke kom efter en stund och prata med terje. sen tog vi bussen ner på stan
för att sedan åka hem. sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket.
bara suttit här och legat i sängen och tittade på disney chanel :D

imorgon har jag bara en lektion, så jag stannar hemma (Y)
ska strax lägga mig i sängen och kika på tv.
nattinatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0