24/09-09

vaknade upp brevid älsklingen imorse, men han tog 7bussen & jag
toh 8bussen eftersom jag alltid börjar senare än honom, tråkigt nog.
skolan var tråkigt som vanligt, men jag är iaf i Bgruppen nu (:
jag & idah tog halv2 bussen ner på stan eftersom min klass skulle på
museum, tråkigt som fan var det! efter det var vi på stan ett tag, efter en
stund kom joakim (: blev lite pussar sen gick jag upp till min bror, ät lite
middag sen tog vi bilen till elgigaten en sväng sen tog jag över ratten :D
långkörning, körde till gnarp en sväng och sen hem.
jag älskar att köra bil! ♥

när jag kom hem ringde jag älsklingen och nu sitter jag här.
jag ska sitta vid datorn nu en sväng tills idol börjar (:
jag hoppas på en tidig kväll ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0