torsdag den 15de oktober

som sagt så körde jag in till stan idag, det gick jättebra. när vi var
framme vid skolan så skulle jag parkera, jag kände att jag hade parkerat
väldigt snett så jag gick ut och tittade. det var snett men innanför linjen! (:

just nu är jag i skolan och den tar kål på mig. jag vill hem till min säng och till
min sjuka pojkvän! inte sitta här som en stucken get. lärarna är inte
helt normala. tror att dom kan göra som dom vill, fan heller.
sära på folk som sitter brevid varandra? nej tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ägna dig åt ditt eget liv istället för Hanna b så kanske du övertäcker vad din pojkvän och Cecilia Nilsson håller på med!!

2009-10-15 @ 16:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0