söööndag, 25te oktober 2009

godkväll, vi fick ju en extra timme i natten som var, alltså består detta dygn av 25 timmar. det är lite knepigt att man ställer tillbaka klockan en timme iställer för framåt eftersom det blir mörkare snabbare nu och därför borde man ställa fram klockan, tycker jag iaf.

igår låg vi i sängen hela dagen, ända till kl 19.00-19,30 då vi bestämde oss för att vi måsta hitta på något. först skjutsade vi christian fram på byn sen åkte vi till gnarp och köpte godis. på vägen dit så ringde johnny och ville åka med oss en sväng. så vi åkte först till harmånger och lämnade en dricka till kent sen åkte vi till hånick och hämtade johnny för att sedan åka till stan men där var det dött som vanligt. vi åkte runt och gled en bra stund sen gav vi upp och åkte hem och söv.

idag låg vi också ett bra tag i sängen innan vi klev upp och gjorde någon nytta. lite senare på dagen ringde veine och ville att vi skulle hämta tobbe i stan, så vi for först till stocka och hämta veine sen vidare till stan och efter det åkte vi hem till mig och åt mat. moster kom även och åt med oss, mamma hade plockat svampt så moster kom och ville ha lite. efter en stund kom farmor och farfar så jag kokade kaffe och dukade fram banan, glass, choklad- och banansån och maränger vilket var en höjdare! sen spelade jag lite bingo med dom medans jocke låg uppe och spelade cs. vi ska strax åka hem till honom, duscha och sova. vi ska upp tidigt imorgon för troligen så åker christian och jocke till sthlm imorgon och hälsar på deras pappa som flyttade dit för någon vecka sen.

just nu sitter jag och drömmer om att tatuera mig! jag vill tatuera mig nu! men jag får väl så lov att vänta tills jag blir 18. jag funderar på att tatuera in "crea diem" någonstarns som betyder "skapa din dag" också vill jag ha en stjärna på handleden tror jag. jag tänkte lägga ut en bild på stjärnan jag vill ha men det funkar inte att häva in vissa bilder...



Kommentarer
Postat av: carro

hahah, typ samma som mig, fast jag har Carpe Diem ;) . Stjärna på handleden har jaag ochså funderat på lääääänge, tänkte igentligen göra den före Carpe Diem, men tog Carpe Diem först istället ;) Sen tror jag atyt jag ska strunta i Stjärnan. crea Diem skulle nog vara snuggt på underarmen om du förstår vart jag menar, nacken, svanken eller revbenen :)

2009-10-26 @ 12:08:26
URL: http://magnusfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0