söndag den 18de oktober

då var klockan helt plötsligt halv nio. tiden går fort nu för tin.
joakim åkte hem vid 4tiden :/ det är så tungt att vara utan honom.
och sova utan honom, det är hemskt. man känner sig så ensam.
iaf så kikade vi på den sista johan falk idag, leo gaut.
dom där filmerna var kanon och jag hoppas att det kommer fler av dom.

sen joakim åkte hem så har jag inte gjort så mycket. bara suttit här
vid datorn, tittat på tv, ätit och varit hos cicci eftersom hon har klippt
mig idag. men det syns knappt (som tur är!), klippte bara topparna.

imorgon är det skola men jag börjar inte förens 11.45 för att
jag ska till hum vid 10.00. sen efter skolan har jag ingen aning
om vad jag ska hitta på, måste plugga lite till dataprovet också.
kika om jag kan allt, det känns bra iaf! nu ska jag lägga mig i sängen
och kika på wallander som går på 4an just nu.

måste bara tillägga en sak.
det känns jättebra att jag och amanda har börjat prata igen.
vi som var så bra vänner förut, också försvann det.
men nu hoppas jag att det kommer tillbaka för jag gillar verkligen
att vara med dig vännen. våran humor slår allt!
  ♥





jag älskar dig sjukt mycket joakim walther.
du gör mig hel och lycklig. ♥

Kommentarer
Postat av: R

5:de Johan Falk kommer i nov :)

2009-10-19 @ 10:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0