söndag 11/10-09

vaknade upp brevid världens bästa imorse. efter en stund gick jag ner
och åt frukost medans han låg kvar. sen fick jag för mig att jag
ville baka, så jocke fick åka ner till kiosken och köpa florsocker
åt mig. precis när jag tänkte baka så kom jag på att jag skulle byta
byrå, så jag gjorde det före. det blev kanon! den jag har nu är både mindre
och har en till låda. den förra brakade sönder totalt.

iaf, när jag ändå höll på så passade jag på att städa hela rummet,
jag började med att ta ut allt ur mitt rum så jag kunde damsuga, åh jäklar
vad damm! shit. det märkte att det var ett tag sen jag städade iaf.
men det blev bra till slut, det känns mycket bättre och jag har även
slängt en del saker. och när jag var klar så gick jag ner och bakade
chokladrulltårta som blev skitgod (: sen åt vi plättar och ungspankaka.
vid 17.10 åkte jocke hem och då passade jag på att övningsköra.
det blev en långtur, körde först till harmånger, sen vidare mot vattrång
och ilsbo, sen vände jag i ilsbo och körde hem igen. längtar tills jag
kan sitta där själv utan pappa och köra!

nu tänkte jag iaf gå ner och duscha sen poppa popcorn och titta på
riverside. jag måse även kika på vad jag ska ha för kläder på mig imorgon
och packa idrottskläder. måste även städa det sista jag har kvar ute i
hallen. ja, dagen har varit helt full, har hela tiden haft något att göra.
men det känns i ryggen nu kan jag lova.

imorgon är det skola, och jag ska troligen åka ner på stan
på lunchen med linnea och köpa hårfärg! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0