sömnig

gu så skolless jag är! lärarna är knas, jag orkar inte!
först A, sen B och nu A igen!? ALDRIG säger jag.
jag byter inte tillbaka till A. jag åkte hem tidigare pga det
idag. tog halv 3 bussen hem. innan det så gick jag & älsklingen på stan
en stund. jag köpte hårfärg, vi tittade även på telefoner. ge mig en
ny snälla? (: när jag kom hem så färgade jag håret och medans jag väntade
på att duscha bort färgen så gjorde jag mat och det fick stå på spisen
medans jag duschade. jag har även plockat ur disken från diskmaskinen
och pluggat
. jag känner mig stolt över mig själv idag!

för en stund sen när jag låg i sängen och tittade på tv så blev jag
sååå sugen på godis, så jag tog jag moppen ner på kiosken men
precis när jag kom dit ångrade jag mig och åkte hem utan godis.

jag är trött, supertrött. jag somnade tillochmed på lektionen idag.
snart ska jag krypa ner i sängen under täcket med en
kopp te och en film. det är ju andra avenyn idag också, så det måste jag se.
imorgon ska jag äntligen vara med joakim! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0