på skolan

mamma tvingade upp mig imorse även fast jag inte ville och kände mig sjuk.
jag sov med mjukisbyxer & tjockitröjja inatt, så mycket frös jag.
aja, är på skolan nu iaf. har OP, tycker inte om dom lektionerna, dom är såååå
långtråkiga. jag ringde pappa nyss och han kunde hämta mig i harmånger,
det blir nog jag som kör hem, hoppas jag! (hoppas även att vi svänger förbi hans
jobb och hämtar en ny byrå åt mig. den som jag har nu har gått sönder...)

så jag tar 12.15 bussen dit, jag ska även ta med mig matteboken och jobba lite
hemma idag. har nämligen prov imorgon, kommer nog inte gå så bra..

nu snart slutar jag och då ska jag ringa älsklingen (♥) sen smaka på maten
om den är ätbar. sen går vi ner mot bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0