outfit

jag fick en kommentar av en anonym att personen ville att jag skulle börja med outfit, så jag kanske börjar med det, men det blir troligen inte varje dag. men jag skulle gärna vilja veta vem det var som kommenterade :}


t-shirt- carlings
linnen- gina tricot
tjocka strumpbyxor- H&M

usch, det har varit en jobbig natt. jag låg och vred och vände på mig hur länge sen helst. jag kunde inte somna... jag satt vid datorn till halv 2 skulle jag tro, så jag somnade någongång efter 3 och självklart så kommer kattfan och väcker mig vid 8!! men jag somnade om (som tur var) till 10-11 nångång. jag fick ett sms nyss av älsklingen, dom åkte precis förbi söderhamn nu. så snart är han hemma och snart får jag träffa honom (: jag har inte gjort så mycket idag. legat i sängen, tittat på tv, suttit vid datorn och försökt förstå mig på bloggen lite mer, ätit frukost och duschat. snart ska jag noppa ögonbrynen och vänta på att joakim kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0