onsdag den 28de oktober

tack och lov att jag inte vaknade tidigt imorse! det brukar jag jämt göra när jag inte har något att kliva upp till... våde jag och joakim vaknade vid halv 12. precis när jag vaknade och skulle gå ner på toaletten åkte mamma & pappa till stan för att handla. efter att vi hade ätit frukost gick vi upp till sängen igen, och här har vi legat ända sen vi vaknade, nästan. vi har varit ute och gått också. 2 km. joakim var hungrig så vi tog en promenad till kiosken för att köpa korv med mos. jag fick ett telefonsamtal av pappa, han sa att vi fick laga mat själva idag för innan dom åkte så ringde tobias (min brors barn) och sa att han hade tråkigt. så mamma & pappa åkte och hämta honom så han fick följa med och handla. när dom skulle lämna honom så ville jana att dom skulle stanna på middag.

och eftersom jag & joakim ska åka till dom imorgonbitti och vara barnvakt så får vi se om tobias följer med mamma & pappa hem och sover här och åker med oss hem till honom imorgon. dennis har blivit sjuk så han kan tyvärr inte följa med. nu ska jag vara social med min underbara pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0