måndag 12/10-09

idag hade jag matte som första lektion, när den var slut så hade
jag luch och på lunchrasten åkte jag ner på stan, träffade linnea och
köpte hårfärg. när vi kom tillbaka till skolan så åt vi lite sen var
det lektion igen. jag åkte hem tidigare idag eftersom jag inte hade nå
idrottskläder med mig var det lika bra att åka hem.

när jag kom hem så stog maten på spisen, det blev fisk,
spenat och potatis. efter att jag hade ätit klart så färgade jag håret.
så nu är mitt hår orange/brunt. och nej, det ska inte vara så.
jag ska färga det rött imorgon. jag tror inte att jag orkar
göra det ikväll.


stackars mormor, hon ligger på sjukhuset :/
jag ska dit och hälsa på henne i morgon.
hoppas hon klarar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0