måååååndag

måndagar är alltid jobbiga och känns alltid jättelånga...
när jag kom till skolan imorse så åt jag frukost sen tog jag bussen ner
på stan och gick sedan till hum. efter det så åket jag upp till skolan igen.
hade svenska och engelska. sista lektionen hade jag idrott, men jag
fick sluta tidigare pga att jag hade så ont i handleden.
så när jag hade slutat så satt viktor och älsklingen och vänta på mig.
så vi drog ner på stan och kikade lite sen åkte vi hem.

jag hann inte mer än att komma hem, äta lite snabbt och gå på
toaletten förens jag skulle ut och övningsköra, det blev en kortis.
efter det så åkte vi till farmor och farfar och fikade och spelade kort.

när jag kom hem så åt jag mackor och drack oboy.
nu sitter jag här och gruvar mig inför morgondagen. jag har
nämligen dataprov imorgon så wish me good luck!
men det känns ganska bra ändå, så jag hoppas att det går bra.
jag ska strax krypa ner i sängen, kika på tv och sova.


föresten, på fredag firar jag & joakim 7 månader.
har ni något förslag på hur man skulle kunna fira det? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0