lördag & söndag

igår åkte jocke hem tidigare och jag kom lite senare, övningskörde dit.
sen tog vi bilen till stan för att skjutsa jörgen. först skjutsade vi honom på
en förfest sen på krogen. under tiden så åkte vi till harmånger igen
eftersom min efterblivna pojkvän glömde telefonen hemma som vi skulle
åka till iggesund med, då följde även anna & christian med.
efter att vi hade varit i iggesund åkte vi till jörgens lägenhet och tittade
på film sen kom jörgen hem utan att ringa. (vi som hade stannat kvar i stan
bara för att vi skulle hämta honom) iaf så kom vi hem vid 2tiden.

idag har vi inte gjort så mycket, åkte till jockes pappa när efter att vi
hade vaknat och så. sen hem till jocke igen och åt och efter det så
åkte vi till gnarp för att hämta julia och skjutsa hem henne, vi stannade där
ett tag och spelade finns i sjön med sanna.

vid halv 7 kom pappa och hämtade mig (jag körde hem), och när jag kom hem
så var det bingolotto som stog på schemat. jag var bara en ifrån 66000.
jävla skitspel!!! nu sitter jag i sängen och snart ska sova.


måste också säga tack till bea som hjälpte mig
med min blogg lite, så tack! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0