lördag den 17de oktober

igår hände inte så mycket. vi hade planerat en hemmakväll
men joakims mamma ringde och sa att hon och ulf ville ha skjuts
till stan för att gå ut och äta. så vi skjutsade dom till stan och medans
vi väntade på att dom skulle äta klart så var vi i jörgens lägenhet.
efter att vi hade skjutsat hem dom så åkte vi till stocka och hämtade viktor
som satt hemma och hade tråkigt. vi hade ingen aning om vad vi skulle göra,
men det blev en sväng till gnarp, vi hälsade på amanda och hennes pojkvän.

gud så länge sen vi var med varandra och gjorde något, saknar det!
vi måste hitta på något någon dag. jag ska iaf köpa hennes telefon
på tisdag eller på onsdag! =)


jag har velat haft en sån här telefon ända sen jag såg den.
det är ju pengarna det sitter i, men eftersom amanda inte ville
ha sin kvar så slog jag till! (:

imorse när vi vaknade så var joakim extra mysig, underbar morgon!
vi låg i sängen och tittade på johan falk- nationa i target.
nu har han åkt iväg, tror han skulle till forsa en sväng, men han kommer
tillbaka lite senare. nu sitter jag och väntar på att cicci ska höra av sig.
hon skulle komma hit idag och klippa mig, det behövs men närvös är jag.
jag hatar att klippa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0