lägg ner!

denna dag har varit underbar. eller vi tar allt från början. först så hade jag dataprov och det kändes som att det gick bra så jag hoppas det också! efter det så hade jag lunch sen matematik som jag verkligen måste öva på nu, (prov på fredag). efter matten så hade jag OP i 2 timmar, vilket är skönt (helst sängarna!!). och på sista lektionen, svenska. så kikade vi på en film som vi håller på med på engelskan och amanda var även med på min lektion. när jag slutade så åkte jag & amanda med frasse ner till öb eftersom amanda är så lat och inte orkar gå ner dit ;) iaf så fanns inte det jag tänkte köpa åt mamma så det får vänta.  amanda köpte godis på öb som vi satt och åt medans vi väntade på att bussen skulle komma, och när vi var i ström ungefär så sa amanda "vi får absolut inte glömma godispåsen i bussen!" och vad tror ni att vi gjorde? - jo, glömde den såklart... när vi kom hem så lagade vi soppa sen satte vi oss i sänegn och tittade på andra avnenyn och en film. sen skjutsade jag ner amanda till kiosken för att rickard skulle hämta henne där. dagen får iaf en guldstjärna av mig, amanda gjorde min dag!


och det finns en sak som jag inte förstår. varför kan inte folk hålla sig till sina egna liv istället för att ljuga upp någon dum historia om andra? ge fan i mig och min pojkvän, vi har det bra som vi har det! och varför förstöra? idiotiskt och omoget tycker jag. så lägg ner!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är alltid någon som försöker förstöra, men det är så häromkring, har inte folk nåt liv så måste dom snacka om andras !

2009-10-21 @ 10:21:41
URL: http://magnusfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0